Захоплення Павла Чайковського мені зовсім не зрозуміле. І спочатку до такого допису в наш блог я ставилась негативно. Які комп'ютерні ігри? Про що ти написав? Хіба ми можемо про це писати в блозі? Дехто з дітей і так свіжого повітря не бачать- все за "компом" сидять та з комп'ютерних ігор не вилазять. WarCraft 3 А потім я зрозуміла, що про таке захоплення теж варто писати. Так ось про Кіберспорт розповідає Чайковський Павло: "Моє улюблене заняття - це Кіберспорт. Кіберспорт - спортивні змагання з відеоігор. Історія електронного спорту почалася з гри Quake, яка мала режим
мережевої гри через LAN або Інтернет. Завдяки популярності гри Doom, в 1997р. в США
з'явилася перша ліга електронного спорту — Cyberathlete Professional League
(CPL). Від цього року з'явилися багато нових ліг із кіберспорту.
Змагання з кіберспорту, у тому
числі і міжнародні, проводяться по всьому світі. Найзначнішим з них є турнір World
Cyber Games, організований подібно до Олімпійських ігор. WCG були започатковані в 2000
році в Південній Кореї, і з того часу проводиться щороку, у
тому числі і в інших країнах. У Південній Кореї кіберспорт отримав найбільший
розвиток, отже там навіть існують телевізійні канали, які транслюють змагання з
електронного спорту. Ці ігри проводяться у Москві, Мінську, Києві и Алма-Ата.
На важливих змаганнях призовий
фонд може сягати 1 000 000 доларів або більше. Найбільший виграш за історію
кіберспортивних змагань виграв Джонатан Уендел, виступаючий під нікнеймом
Fatal1ty. У фіналі змагання з гри Painkiller в 2005 р., його виграш
склав $150 000. Призові фонди великих змагань спонсорують компанії, пов'язані з
виробництвом комплектуючих і периферії для комп'ютерів.
У 2006 український
гравець Sk.HoT зайняв третє місце на World Cyber Games з гри Warcraft III і
виїхав додому з сумою $8000.
Для кіберспорту підходять такі жанри комп'ютерних ігор, як шутери від першої особи, стратегії реального часу і спортивні симулятори як найбільш
видовищні і динамічні комп'ютерні ігри.
Поточні
популярні професійні комп'ютерні ігри включають:
У кіберспорті команди гравців традиційно
називаються кланами. Деякі види комп'ютерних ігор, наприклад Counter-Strike
створені саме для командного змагання, інші ж дозволяють грати як в режимі один
на один, так і команда на команду. Часто, професійні команди підписують
контракт зі своїми гравцями і заробляють гроші через фінансову підтримку від
численних компаній".
|