Каталог файлів
Понад сотню різноманітних матеріалів: розробок та презентацій до уроків, позакласних і виховних заходів, матеріалів з досвіду роботи розміщено в Каталозі файлів сайту. Публікація методичних розробок автора в Інтернеті передбачає обмін досвідом та можливість використання в своїй роботі цих інтернет публікацій іншими вчителями. Смію нагадати про необхідність дотримання авторських прав і обов'язкове посилання на джерело використаної публікації.
|
Кожна людина - унікальна особистість
16.12.11 р. відбулась зустріч учнів 5 - Б класу з
шкільним психологом, яка провела тренінг інтерактивного спілкування.
Дуже вдячні Юлії Миколаївні за цікаво проведений і якісно підготовлений
виховний захід: "Кожна людина - унікальна особистість".
| Мета
тренінгу : підвести дітей до усвідомлення власної унікальності та
значущості, а також унікальності та значущості кожної особистості.
Заняття
проходило на шостому уроці і діти, звичайно, втомилися після роботи на
уроках. Та до зустрічі з психологом готувалися і прийшли в очікуванні
чогось нового.
Дітям легше відчути свою належність до
класу, коли вони активно приймають участь у подіях, рухаються,
реагують, залучають до руху все своє тіло. Саме така можливість була
використана в грі "Ім'я та рух". Ця гра дозволила дітям зняти втому та
напруження, яке накопичилось за цілий навчальний день.
|
| Дітям
сподобалось, що вся група повторює їх жести. По мірі розвитку гри
бажання постояти в центрі кола і показати свій рух в групі ставало
дедалі сильнішим. На декілька хвилин кожна дитина ставала режисером, по
волі якої діяли всі інші, включаючи і психолога. Крім того діти мали
можливість ще й посміятися.
Після такого розслаблення можна було продовжити заняття. Дітям було
поставлено головне питання: Що ж для кожного з них означає вислів
"Кожна людина - унікальна особистість"? Бажаючи пропонували свої
відповіді і своє бачення унікальності кожної особистості.
|
|
Для
того, щоб переконатися, що всі люди неповторні, і що такий (така) лише
один (одна), була запропонована вправа "Моя індивідуальність". Кожен,
називаючи своє ім'я, називав притаманну йому рису.
Кожна людина - унікальна особистість. У чомусь вона абсолютно
незрівнянна і поза будь-якою конкуренцією. Але саме через те, що не всі
це бачать, людина може бути незадоволена тим, як оточення до неї
ставиться. Щоб це виправити, психолог пограла в гру "Найкращий,
най-най...".
|
| Клас був поділений на 4 групи. Всередині кожної команди було обговорення
позитивних якостей кожного, за допомогою яких вони можуть позмагатися з
іншими.
Разом з дітьми психолог створила зірку 5-Б класу "НАЙ-НАЙ", де є
найвеселіші. накмітливіші, найдобріші, найартистичніші,
найоригінальніші, найсильніші...
Підводячи підсумки заняття, звернули увагу, що все має позитивні і негативні риси. Необхідно вчитися бачити у кожного з нас позитивне, достойне уваги, як у притчі "Ворона і павич":
|
| Ворона і павич.
На гілку апельсинового дерева у парку палацу сіла чорна ворона. По доглянутому газону гордо походжав павич.
Ворона прокаркала:
"Хто допоміг такому безглуздому дивному птаху з'явитися в нашому парку? З якою самовпевненістю він іде, неначе це султан власною персоною! Погляньте тільки, які в нього бридкі ноги, а його пір'я, що за жахливий синій колір. Такий колір я б ніколи не носила. Свій хвіст він тягне за собою, неначе лисиця."
|
| Ворона замовкла, очікуючи. Павич помовчав деякий час, а потім відповів, сумно посміхаючись:
"Думаю, твої слова не відповідають дійсності. Те погане, що ти в мене бачиш, ґрунтується на неправильному розумінні. Ти говориш, що я гидкий, бо ходжу з високо піднятою головою так, що пір'я на плечах у мене піднімається сторчма, а подвійне підборіддя псує мені шию. Насправді ж я не гордий. Я добре знаю свої недоліки, і я знаю, що мої ноги покриті зморщеною шкірою. Якраз це найбільше засмучує мене, тому я й піднімаю голову так високо, щоб не бачити своїх жахливих ніг. Ти бачиш тільки мої недоліки, а на мої позитивні якості й мою красу ти закриваєш очі. Ти не замислювався над цим? Те, що ти називаєш жахливим, людям подобається в мені."
|
|
Наша школа
- одна з найстаріших в Києві. Вона відкрилась ще у 1911 році як двокласне чоловіче училище. А у 1915 році воно набуло статусу вищого навчального закладу. Згодом заклад став Київською залізничною школою №7, а пізніше було перейменовано на загальноосвітню школу №7. Статусу спеціалізованої школа набула у 1995 році. З 1923 по 1929 рік тут працював та навчав дітей рідній українській мові Максим Рильський. Тому у 1985 році школі присвоєно його ім'я
Календар
« Март 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Вс | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|