Спеціалізована школа № 7 ім. М. Т. Рильського Солом'янського району м. Києва
Четверг, 28.11.2024, 13:51               САЙТ учителя математики
 ВАЛЕНТИНИ ВОЛОШИНОЇ

Каталог файлів
Понад сотню різноманітних матеріалів: розробок та презентацій до уроків, позакласних і виховних заходів, матеріалів з досвіду роботи розміщено в Каталозі файлів сайту. Публікація методичних розробок автора в Інтернеті передбачає обмін досвідом та можливість використання в своїй роботі цих інтернет публікацій іншими вчителями. Смію нагадати про необхідність дотримання авторських прав і обов'язкове посилання на джерело використаної публікації.
Фрактали


Статистика



Кожна людина - унікальна особистість

16.12.11 р. відбулась зустріч учнів 5 - Б класу з шкільним психологом, яка провела  тренінг інтерактивного спілкування. Дуже вдячні Юлії Миколаївні за цікаво проведений і якісно підготовлений виховний захід: "Кожна людина - унікальна особистість".

Мета тренінгу : підвести дітей до усвідомлення власної унікальності та значущості, а також унікальності та значущості кожної особистості.

Заняття проходило на шостому уроці і діти, звичайно, втомилися після роботи на уроках. Та до зустрічі з психологом готувалися і прийшли в очікуванні чогось нового.

Дітям легше відчути свою належність до класу, коли вони активно приймають участь у подіях, рухаються, реагують, залучають до руху все своє тіло. Саме така можливість була використана в грі "Ім'я та рух". Ця гра дозволила дітям зняти втому та напруження, яке накопичилось за цілий навчальний день.

Дітям сподобалось, що вся група повторює їх жести. По мірі розвитку гри бажання постояти в центрі кола і показати свій рух в групі ставало дедалі сильнішим. На декілька хвилин кожна дитина ставала режисером, по волі якої діяли всі інші, включаючи і психолога. Крім того діти мали можливість ще й посміятися.

Після такого розслаблення можна було продовжити заняття. Дітям було поставлено головне питання:  Що ж для кожного з них означає вислів "Кожна людина -  унікальна особистість"? Бажаючи пропонували свої відповіді і своє бачення унікальності кожної особистості.



Для того, щоб переконатися, що всі люди неповторні, і що такий (така) лише один (одна), була запропонована вправа "Моя індивідуальність". Кожен, називаючи своє ім'я, називав притаманну йому рису.

Кожна людина - унікальна особистість. У чомусь вона абсолютно незрівнянна і поза будь-якою конкуренцією. Але саме через те, що не всі це бачать, людина може бути незадоволена тим, як оточення до неї ставиться. Щоб це виправити, психолог пограла в гру "Найкращий, най-най...".

Клас був поділений на 4 групи. Всередині кожної команди було обговорення позитивних якостей кожного, за допомогою яких вони можуть позмагатися з іншими.

Разом з дітьми психолог створила зірку 5-Б класу "НАЙ-НАЙ", де є найвеселіші. накмітливіші, найдобріші, найартистичніші, найоригінальніші, найсильніші...

Підводячи підсумки заняття, звернули увагу, що все має позитивні і негативні риси. Необхідно вчитися бачити у кожного з нас позитивне, достойне уваги, як у притчі "Ворона і павич":

Ворона і павич.

На гілку апельсинового дерева у парку палацу сіла чорна ворона. По доглянутому газону гордо походжав павич.

Ворона прокаркала:

"Хто допоміг такому безглуздому дивному птаху з'явитися в нашому парку? З якою самовпевненістю він іде, неначе це султан власною персоною! Погляньте тільки, які в нього бридкі ноги, а його пір'я, що за жахливий синій колір. Такий колір я б ніколи не носила. Свій хвіст він тягне за собою, неначе лисиця."



Ворона замовкла, очікуючи. Павич помовчав деякий час, а потім відповів, сумно посміхаючись:

"Думаю, твої слова не відповідають дійсності. Те погане, що ти в мене бачиш, ґрунтується на неправильному розумінні. Ти говориш, що я гидкий, бо ходжу з високо піднятою головою так, що пір'я на плечах у мене піднімається сторчма, а подвійне підборіддя псує мені шию. Насправді ж я не гордий. Я добре знаю свої недоліки, і я знаю, що мої ноги покриті зморщеною шкірою. Якраз це найбільше засмучує мене, тому я й піднімаю голову так високо, щоб не бачити своїх жахливих ніг. Ти бачиш тільки мої недоліки, а на мої позитивні якості й мою красу ти закриваєш очі. Ти не замислювався над цим? Те, що ти називаєш жахливим, людям подобається в мені."



Форма входу

Школа Рильського
Одна з найстаріших в Києві. Вона відкрилась ще у 1911 році як двокласне чоловіче училище. А у 1915 році воно набуло статусу вищого навчального закладу. Згодом заклад став Київською залізничною школою №7, а пізніше було перейменовано на загальноосвітню школу №7. Статусу спеціалізованої школи набула у 1995 році. З 1923 по 1929 рік тут працював та навчав дітей рідній українській мові Максим Рильський. Тому у 1985 році школі присвоєно його ім'я,

Віртуальна зустріч
Любі випускники, учні минулих років! Ваші фото вже в архіві. Переглядаючи їх, я вирішила створити фотоальбом "Архів - фото". Запрошую вас згадати шкільні роки. Які ви тоді були: і маленькі, і дорослі. А ми, вчителі, такі суворі й принципові. Та ми були разом! Це ви вчили мене бути справедливою і мудрою, любити і поважати вас. Я і сьогодні вчусь у своїх учнів!
Календар
«  Ноябрь 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Пошук
Опитування
Ваше оцінювання сайту
Всего ответов: 469




Copyright MyCorp © 2024