Спеціалізована школа № 7 ім. М. Т. Рильського Солом'янського району м. Києва
Четверг, 28.11.2024, 17:25               САЙТ учителя математики
 ВАЛЕНТИНИ ВОЛОШИНОЇ

Каталог файлів
Понад сотню різноманітних матеріалів: розробок та презентацій до уроків, позакласних і виховних заходів, матеріалів з досвіду роботи розміщено в Каталозі файлів сайту. Публікація методичних розробок автора в Інтернеті передбачає обмін досвідом та можливість використання в своїй роботі цих інтернет публікацій іншими вчителями. Смію нагадати про необхідність дотримання авторських прав і обов'язкове посилання на джерело використаної публікації.
Фрактали


Статистика



Каталог файлів

Головна » Файли » З досвіду виховання

Адаптація п'ятикласників до нових умов навчання
[ Викачати з сервера (8.87 Mb) ] 04.09.2011, 14:48

Перехід учнів із початкової школи до середньої справедливо вважається кризовим періодом. Багаторічні спостереження педагогів та шкільних психологів свідчать про те, що цей етап неминуче пов'язаний зі зниженням успішності, хоча б тимчасовим. Учням, які звикли до певних порядків початкової школи, потрібен час, щоб пристосуватися до нового темпу і стилю життя. Часто зовнішні зміни збігаються у часі з початком фізіологічних змін в організмі дітей. Усе це, безперечно , відбивається на успішності.

Отже, період переходу молодших школярів до середньої ланки навчального закладу, як правило пов'язаний з певними ускладненнями. Упродовж одного – трьох місяців триває процес адаптації, який не завжди позитивно впливає на успіхи дитини. У цей період відбуваються зміни у психіці дитини, трансформуються установлені життєві поняття, розвивається теоретичне мислення, пам'ять і сприйняття стають осмисленими. Якщо в початковій школі діти тільки ознайомлювалися з навчальною діяльністю, то в середній – опановують основи самостійних форм роботи, активніше розвивають пізнавальну інтелектуальну сферу.

Готовність учнів 4 – го класу до навчання у п'ятому класі означає не тільки підготовку до засвоєння навчальних програм. Під готовністю до переходу в середню школу розуміють:

  • Сформованість основних компонентів навчальної діяльності, успішне засвоєння програмного матеріалу.
  • Новоутворення молодшого шкільного віку: довільність, рефлексія, планування.
  • Якісно інший, доросліший тип взаємин з учителем і однокласниками. Таким чином, у перехідний період психологу важливо отримати інформацію про такі риси особистості :
    - інтелектуальний розвиток;
    - навчальна мотивація;
    - поведінкова саморегуляція ( психологічна готовність );
    - комунікативна готовність;
    - фізична готовність.

Вчасне виявлення проблем адаптації дітей до навчання в середній ланці школи дає можливість надати вчителям та батькам рекомендації, які дозволять дитині скоріше пристосуватися до нових вимог.

Використано фрагмент статті.   Про адаптацію п'ятикласників можна прочитати  тут.

Презентацію можна викачати тут.

Категорія: З досвіду виховання | Додав: Admin
Переглядів: 4627 | Завантажень: 2341 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Форма входу

Школа Рильського
Одна з найстаріших в Києві. Вона відкрилась ще у 1911 році як двокласне чоловіче училище. А у 1915 році воно набуло статусу вищого навчального закладу. Згодом заклад став Київською залізничною школою №7, а пізніше було перейменовано на загальноосвітню школу №7. Статусу спеціалізованої школи набула у 1995 році. З 1923 по 1929 рік тут працював та навчав дітей рідній українській мові Максим Рильський. Тому у 1985 році школі присвоєно його ім'я,

Віртуальна зустріч
Любі випускники, учні минулих років! Ваші фото вже в архіві. Переглядаючи їх, я вирішила створити фотоальбом "Архів - фото". Запрошую вас згадати шкільні роки. Які ви тоді були: і маленькі, і дорослі. А ми, вчителі, такі суворі й принципові. Та ми були разом! Це ви вчили мене бути справедливою і мудрою, любити і поважати вас. Я і сьогодні вчусь у своїх учнів!
Пошук
Опитування
Ваше оцінювання сайту
Всего ответов: 469




Copyright MyCorp © 2024