Урок математики "Дії над звичайними дробами" проведено в 6-му класі спеціалізованої школи № 7 ім. М.Т.Рильського в рамках атестації педагогічних працівників школи.
Даний урок є прикладом використання наявності інтерактивної дошки в класі. Мультимедійна дошка «працює» на користь учня, а не являється сучасним оздобленням кабінету математики. А використання можливостей програми SMART Notebook робить урок більш інтерактивним, зацікавлює учнів, активізує навчальну діяльність на уроці, допомагає учителю зробити матеріал уроку простим і доступним, сприяє розвитку ініціативності учня.
Враховано вікові особливості учнів 6-го класу. Учні цього віку погано уявляють собі загальну структуру явища, його цілісність і взаємозв'язок компонентів. Запам'ятовування, зазвичай, носить механічний характер, заснований на враженнях та багаторазовому повторенні. Тому процес відтворення завченого вирізняється неточністю, великою кількістю помилок, завчене недовго утримується в пам'яті. З метою вирішення цих проблем, даний опорний інтерактивний конспект SMART Notebook містить достатню кількість закладок з перевіркою правильності розв’язання прикладів та завдань, довідкових слайдів із правилами. Пропонується завдання на спостережливість, виявлення істотних ознак предметів, встановлення зв’язків між кількома об’єктами тощо.
Максимальної мобільності на уроці можна досягти, використовуючи слайд-меню з посиланнями на завдання та правила. Необхідно важке зробити легким, допомогти учневі, створити цікаву, доброзичливу атмосферу на уроці.
«Зрозумій, це просто!», – звертаюсь до учня і з крейдою в руках дуже детально, послідовно, крок за кроком записую розв’язання приклада, який шестикласнику без допомоги вчителя ніяк не зрозуміти!
Я за розумне поєднання традиційного та інноваційного. Необхідно зберегти всі творчі надбання своєї педагогічної скарбнички і разом з учнями прагнути до нового. "Навчаючи - учись, навчаючись - твори, у творчості - навчай".
Урок «Дії над звичайними дробами» розроблено за діючим підручником: «Математика. 6 клас» (авт. Тарасенкова Н.А., Богатирьова І. М., Коломієць О. М., Сердюк З. О.), Видавничий дім «Освіта», 2014.
Для розвантаження очей та дотримання гігієнічних вимог використання мультимедійної дошки створено робочий зошит до уроку з друкованою основою, який дублює структуру уроку і дає можливість учневі працювати швидше та інтенсивніше.
Урок математики 6А клас
Фотоальбом "12.11.2014-урок математики"
|