Спеціалізована школа № 7 ім. М. Т. Рильського Солом'янського району м. Києва
Пятница, 29.11.2024, 16:06               САЙТ учителя математики
 ВАЛЕНТИНИ ВОЛОШИНОЇ

Каталог файлів
Понад сотню різноманітних матеріалів: розробок та презентацій до уроків, позакласних і виховних заходів, матеріалів з досвіду роботи розміщено в Каталозі файлів сайту. Публікація методичних розробок автора в Інтернеті передбачає обмін досвідом та можливість використання в своїй роботі цих інтернет публікацій іншими вчителями. Смію нагадати про необхідність дотримання авторських прав і обов'язкове посилання на джерело використаної публікації.
Фрактали


Статистика



Головна » 2014 » Март » 1 » Інтерактивний опорний конспект з теми "Порівняння десяткових дробів"
20:24
Інтерактивний опорний конспект з теми "Порівняння десяткових дробів"

Урок "Порівняння десяткових дробів" (документ SMART Notebook) підготовлено в рамках дослідно-експериментальної роботи за темою "Упровадження елементів дистанційного навчання школярів загальноосвітніх навчальних закладів міста Києва".

Для перегляду презентації на комп'ютері необхідно мати відповідне програмне забезпечення:

SMART Notebook Interactiv Viewerпрограма перегляду файлів  SMART Notebook





Інтерактивний опорний конспект призначений для проведення уроку закріплення знань з теми «Порівняння десяткових дробів».

Цілі і зміст уроку визначені Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти та Програмою з математики для 5 – 9 класів. Згідно Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів та календарного планування за підручником «Математика. 5 клас» (автори: Тарасенкова Н.А., Богатирьова І. М., Бочко О. П., Коломієць О. М., Сердюк З. О.) на вивчення теми «Порівняння десяткових дробів» відведено 2 години.

Враховуючи місце уроку «Порівняння десяткових дробів» в календарному плануванні, визначена навчальна мета уроку:

  • актуалізація опорних знань, повторення розрядів десяткових дробів та правил запису десяткових дробів в залежності від знаменника відповідного звичайного дробу;
  • закріплення правил порівняння десяткових дробів, правил приписування та відкидання нулів на кінці десяткового дробу з наведенням прикладів до різних випадків порівняння;
  • закріплення здобутих знань і набутих умінь у процесі виконання вправ і завдань;
  • застосування здобутих знань на практиці;
  • самоконтроль навчальних досягнень в ході виконання тренувального тесту.

Даний опорний конспект дає можливість диференціювати урок, оптимізуючи його  до можливостей конкретного класу, групи учнів.   

Навігація конспекту починається з першої сторінки. Кнопки: «Повтори», «Виконай», або «Застосуй» в разі необхідності дають можливість перейти до конкретної частини конспекту.


Конспект можна використовувати для індивідуального опитування учнів біля дошки чи самостійної роботи учнів з навчальним матеріалом. В разі необхідності можна повертатися до вже розглянутих сторінок, регулювати кількість розв’язаних вправ тощо.

Наступні кнопочки дають можливість повернутися на першу сторінку, прочитати вказівки до вправи.

В рамках педагогічного експерименту «Упровадження елементів дистанційного навчання школярів у ЗНЗ м. Києва»  матеріали уроку доступні в режимі он-лайн (безпосередньої роботи вчителя в реальному часі з групою учнів  за допомогою відповідних Інтернет-технологій); та в режимі офф-лайн (несинхронної роботи вчителя та учнів з навчальними матеріалами у зручний для них час, при цьому навчальні матеріали розміщені на відповідній платформі дистанційного навчання. 

Урок SMART Notebook "Порівняння десяткових дробів" апробовано на уроці математики, проведеному 6.03 2014 року в 5-А класі.

 

 

 

 

 

Фотоальбом "Порівняння десяткових дробів" 

Обрії майстерності

Переглядів: 1065 | Додав: Admin_ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Форма входу

Школа Рильського
Одна з найстаріших в Києві. Вона відкрилась ще у 1911 році як двокласне чоловіче училище. А у 1915 році воно набуло статусу вищого навчального закладу. Згодом заклад став Київською залізничною школою №7, а пізніше було перейменовано на загальноосвітню школу №7. Статусу спеціалізованої школи набула у 1995 році. З 1923 по 1929 рік тут працював та навчав дітей рідній українській мові Максим Рильський. Тому у 1985 році школі присвоєно його ім'я,

Віртуальна зустріч
Любі випускники, учні минулих років! Ваші фото вже в архіві. Переглядаючи їх, я вирішила створити фотоальбом "Архів - фото". Запрошую вас згадати шкільні роки. Які ви тоді були: і маленькі, і дорослі. А ми, вчителі, такі суворі й принципові. Та ми були разом! Це ви вчили мене бути справедливою і мудрою, любити і поважати вас. Я і сьогодні вчусь у своїх учнів!
Календар
«  Март 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Пошук
Опитування
Ваше оцінювання сайту
Всего ответов: 469




Copyright MyCorp © 2024