Для перегляду презентації на комп'ютері необхідно мати відповідне програмне забезпечення:
Цілі і зміст уроку визначені Державним стандартом базової
і повної загальної середньої освіти та Програмою з математики для 5 – 9 класів.
Згідно Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів та
календарного планування за підручником «Математика. 5 клас» (автори:
Тарасенкова Н.А., Богатирьова І. М., Бочко О. П., Коломієць О. М.,
Сердюк З. О.)***
на вивчення теми «Додавання та віднімання десяткових дробів» відведено 3 години.
***Фрагмент календарного планування за підручником «Математика.
5 клас» (автори: Тарасенкова Н.А., Богатирьова І. М., Бочко О. П., Коломієць О.
М., Сердюк З. О.)
93
|
Що таке десятковий дріб.
|
94
|
Що таке десятковий дріб.
|
95
|
Порівняння десяткових дробів.
|
96
|
Порівняння десяткових дробів.
|
97
|
Додавання і віднімання
десяткових дробів.
|
98
|
Додавання і віднімання десяткових дробів.
|
99
|
Додавання і віднімання
десяткових дробів. Самостійна робота. ТО |
Враховуючи місце уроку №98 «Додавання та віднімання
десяткових дробів» в календарному плануванні (урок другий з трьох, відведених
на тему уроків), визначена навчальна мета уроку:
- актуалізація опорних знань, повторення правил приписування та відкидання нулів на кінці десяткового
дробу;
- закріплення правил додавання та віднімання десяткових дробів;
- закріплення здобутих знань і набутих умінь додавання та віднімання
десяткових дробів, включаючи випадки дій над дробами з різною кількістю
десяткових знаків;
- застосування здобутих знань на практиці:
в розв’язанні рівнянь та задач, в
тому числі власно складеними;
- самоконтроль навчальних досягнень в ході виконання тренувального тесту.
Даний опорний
конспект дає можливість диференціювати урок, оптимізуючи його до можливостей конкретного класу, групи
учнів.
Навігація конспекту
починається з першої сторінки. Кнопки: «Повтори», «Виконай», або «Застосуй» в
разі необхідності дають можливість перейти до конкретної частини конспекту.
Конспект можна
використовувати для індивідуального опитування учнів біля дошки чи самостійної
роботи учнів з навчальним матеріалом. В разі необхідності можна повертатися до
вже розглянутих сторінок, регулювати кількість розв’язаних вправ тощо.
Наступні кнопочки
дають можливість повернутися на першу сторінку, прочитати вказівки до вправи.
В рамках педагогічного експерименту «Упровадження елементів дистанційного навчання
школярів у ЗНЗ м. Києва» матеріали
уроку доступні в режимі он-лайн
(безпосередньої роботи вчителя в реальному часі з групою учнів за допомогою відповідних Інтернет-технологій);
та в режимі офф-лайн (несинхронної
роботи вчителя та учнів з навчальними матеріалами у зручний для них час, при
цьому навчальні матеріали розміщені на відповідній платформі дистанційного навчання.
Враховуючи тип уроку (урок закріплення знань) та технологічні
особливості он-лайн та офф-лайн засобів доступу до навчальних матеріалів на платформі
дистанційного навчання даний інтерактивний конспект використовується
фрагментально за наступними розділами:
- «Пригадай, ти це знаєш!» – сторінки
конспекту: 2-6;
- «Виконай, у тебе
вийде!» – сторінки конспекту: 7-22;
- «Переконайся! Ти навчився!» – Тренувальний тест «Додавання та віднімання десяткових
дробів» – посилання на сторінці 23.
В рамках педагогічного експерименту «Упровадження елементів дистанційного навчання школярів у ЗНЗ м. Києва» матеріали уроку доступні в режимі он-лайн (безпосередньої роботи вчителя в реальному часі з групою учнів за допомогою відповідних Інтернет-технологій); та в режимі офф-лайн (несинхронної роботи вчителя та учнів з навчальними матеріалами у зручний для них час, при цьому навчальні матеріали розміщені на відповідній платформі дистанційного навчання.