Спеціалізована школа № 7 ім. М. Т. Рильського Солом'янського району м. Києва
Четверг, 28.03.2024, 19:00               САЙТ вчителя математики
 ВАЛЕНТИНИ ВОЛОШИНОЇ

Каталог файлів


Понад сотню різноманітних матеріалів: розробок та презентацій до уроків, позакласних і виховних заходів, матеріалів з досвіду роботи розміщено в Каталозі файлів сайту. Публікація методичних розробок автора в Інтернеті передбачає обмін досвідом та можливість використання в своїй роботі цих інтернет публікацій іншими вчителями. Смію нагадати про необхідність дотримання авторських прав і обов'язкове посилання на джерело використаної публікації.
Друзі сайту
Web-коло друзів
Статистика



Головна » 2014 » Март » 2 » Інтерактивний опорний конспект з теми "Додавання та віднімання десяткових дробів"
22:49
Інтерактивний опорний конспект з теми "Додавання та віднімання десяткових дробів"

Урок "Додавання та віднімання десяткових дробів" (документ SMART Notebook) підготовлено в рамках дослідно-експериментальної роботи за темою "Упровадження елементів дистанційного навчання школярів загальноосвітніх навчальних закладів міста Києва".

Для перегляду презентації на комп'ютері необхідно мати відповідне програмне забезпечення:

SMART Notebook Interactiv Viewerпрограма перегляду файлів  SMART Notebook





Інтерактивний опорний конспект призначений для проведення уроку закріплення знань з теми «Додавання та віднімання десяткових дробів».

Цілі і зміст уроку визначені Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти та Програмою з математики для 5 – 9 класів. Згідно Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів та календарного планування за підручником «Математика. 5 клас» (автори: Тарасенкова Н.А., Богатирьова І. М., Бочко О. П., Коломієць О. М., Сердюк З. О.)*** на вивчення теми «Додавання та віднімання десяткових дробів» відведено 3 години.

***Фрагмент календарного планування за підручником «Математика. 5 клас» (автори: Тарасенкова Н.А., Богатирьова І. М., Бочко О. П., Коломієць О. М., Сердюк З. О.)

93

Що таке десятковий дріб.

94

Що таке десятковий дріб.

95

Порівняння десяткових дробів.

96

Порівняння десяткових дробів.

97

Додавання і віднімання десяткових дробів.

98

Додавання і віднімання десяткових дробів.

99

Додавання і віднімання десяткових дробів. Самостійна робота. ТО

Враховуючи місце уроку №98 «Додавання та віднімання десяткових дробів» в календарному плануванні (урок другий з трьох, відведених на тему уроків), визначена навчальна мета уроку:

  • актуалізація опорних знань, повторення правил приписування  та відкидання нулів на кінці десяткового дробу;
  • закріплення правил додавання та віднімання десяткових дробів;
  • закріплення здобутих знань і набутих умінь додавання та віднімання десяткових дробів, включаючи випадки дій над дробами з різною кількістю десяткових знаків;
  • застосування здобутих знань на практиці:  в розв’язанні рівнянь та задач,  в тому числі власно складеними;
  • самоконтроль навчальних досягнень в ході виконання тренувального тесту.

Даний опорний конспект дає можливість диференціювати урок, оптимізуючи його  до можливостей конкретного класу, групи учнів.   

Навігація конспекту починається з першої сторінки. Кнопки: «Повтори», «Виконай», або «Застосуй» в разі необхідності дають можливість перейти до конкретної частини конспекту. 


Конспект можна використовувати для індивідуального опитування учнів біля дошки чи самостійної роботи учнів з навчальним матеріалом. В разі необхідності можна повертатися до вже розглянутих сторінок, регулювати кількість розв’язаних вправ тощо.


Наступні кнопочки дають можливість повернутися на першу сторінку, прочитати вказівки до вправи. 


В рамках педагогічного експерименту «Упровадження елементів дистанційного навчання школярів у ЗНЗ м. Києва»  матеріали уроку доступні в режимі он-лайн (безпосередньої роботи вчителя в реальному часі з групою учнів  за допомогою відповідних Інтернет-технологій); та в режимі офф-лайн (несинхронної роботи вчителя та учнів з навчальними матеріалами у зручний для них час, при цьому навчальні матеріали розміщені на відповідній платформі дистанційного навчання.

Враховуючи тип уроку (урок закріплення знань) та технологічні особливості он-лайн та офф-лайн засобів доступу до навчальних матеріалів на  платформі дистанційного навчання даний інтерактивний конспект використовується фрагментально за наступними розділами:

  1. «Пригадай, ти це знаєш!»  – сторінки конспекту: 2-6;
  2. «Виконай, у тебе вийде!» – сторінки конспекту: 7-22;
  3. «Переконайся! Ти навчився!» – Тренувальний тест «Додавання та віднімання десяткових дробів»  – посилання на сторінці 23.

В рамках педагогічного експерименту «Упровадження елементів дистанційного навчання школярів у ЗНЗ м. Києва»  матеріали уроку доступні в режимі он-лайн (безпосередньої роботи вчителя в реальному часі з групою учнів  за допомогою відповідних Інтернет-технологій); та в режимі офф-лайн (несинхронної роботи вчителя та учнів з навчальними матеріалами у зручний для них час, при цьому навчальні матеріали розміщені на відповідній платформі дистанційного навчання. 

Переглядів: 1186 | Додав: Admin_ | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Форма входу
Наша школа

- одна з найстаріших в Києві. Вона відкрилась ще у 1911 році як двокласне чоловіче училище. А у 1915 році воно набуло статусу вищого навчального закладу. Згодом заклад став Київською залізничною школою №7, а пізніше було перейменовано на загальноосвітню школу №7. Статусу спеціалізованої школа набула у 1995 році. З 1923 по 1929 рік тут працював та навчав дітей рідній українській мові Максим Рильський. Тому у 1985 році школі присвоєно його ім'я

Календар
«  Март 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Пошук
Опитування
Ваше оцінювання сайту
Всего ответов: 469




Copyright MyCorp © 2024